بازرس کل استان کرمان خبر داد: 

معرفی ١٠٣ متخلف به مراجع قضایی کرمان

بازرسان تلاشگر کرمانی بالغ بر ۶هزار میلیارد ریال وجوه بیت المال را به خزانه بازگرداندند.
کد خبر: ۱۳۸۲۹۸۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛بازرس کل استان کرمان با تاکید بر این مطلب که مدیران خادم مردم و دستگاه های نظارتی مشاور و امین مدیران برای مبارزه با فساد اداری و اقتصادی هستند،گفت:در سال جاری ضمن تشکیل٣٠پرونده تخلفاتی برمبنای۵۲گزارش تخلفاتی ١٠٣نفربه اتهاماتی از جمله اختلاس،تصرف غیرقانونی و تضییع اموال دولتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

احمد آبیار،در نشست شورای قضایی استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشورکه با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان،دادستان مرکز استان برگزار گردید،افزود:براساس تلاش بازرسان سازمان بازرسی استان کرمان ١۵میلیون و ۴٧٠ هزار و ۶٠٠مترمربع اراضی شهری نیز رفع تصرف شده و بالغ بر ۶ هزار و ٩٢۴ میلیارد و ١۶٨میلیون و ٨۶٠هزار و ٩۵۵ ریال وجه در قالب وصول طلب،استرداد وجه،محکومیت کیفری و ... به بیت المال برگشت داده شده است.

وی ضمن تاکیدبراین مطلب که بر مبنای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی،هیچ مصونیتی برای مفسدین در هر جایگاه و تحت هر عنوانی متصور نیست،تصریح کرد:در سال جاری١٢٣ پرونده بازرسی در استان کرمان تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بازرس کل استان کرمان با اشاره به این مطلب که در سال جاری ۴٠متهم کیفری نیز توسط سازمان بازرسی به دستگاه قضایی معرفی شده اند،اظهارداشت:٢١٢پیشنهاد اصلاحی نیزازسوی سازمان بازرسی طی سال جاری مطرح شده است.

آبیار،به حمایت سازمان های نظارتی از مدیران شجاع و سالم اشاره و بیان کرد:سازمان بازرسی استان کرمان تلاش دارد که از اقدامات قانونی و ریسک پذیری مثبت مدیران در راستای خدمت به مردم و جامعه حمایت نماید و از این رو،بازرسان این سازمان به عنوان مشاوران امین و دلسوز مدیران در رفع بسیاری از تنگناها و مشکلات در کنار مدیران بوده و هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها